jag har saknat er

vaknade vid 10 tiden idag av att köhlers hund var uppe i sängen i bet mig i håret , osv. Plus att hon ändå skulle iväg då så jag drog vidare till carin och slog på skräckfilmen som jag hade laddat ner igår. Sen slog jag på Ewa&Adam (mobba mig inte, de e cåååwlt!) haha.. Nåväl så somnade till den. Hade ställt klockan på 14:30 för att jag skulle också på möte. Så när klockan närmade sig 3 så drog ja på mötet. Sen får jag till kåkstan med mami&papi. Kan faktiskt erkänna att jag har saknat dem! Har ju inte sett dom på ungefär 2 veckor så! :/ När vi var på kåkstan så träffade vi malle,linda & maria<3 och maria hon såg lite bättre ut iallafall, men hon var fortfarande i sin ''lilla'' egna värld och såg lite smått bekymrad över nått ;o Senare begav vi oss vidare till konsum och handlade lite. Sen skjutsade papi mig till carin skulle bara upp och hämta lite grejjer och under tiden så for han på rimi så sen kom han tillbaka och då skjutsade han mig till gölleungen evve :) Så satt vi dära ett tag för hon skulle föra över nå grejjer till sin mobil. Sen begav vi oss till stan och där var de lika dött som vanligt , så efter ett tag kilade vi till evve (hennes farsa) och blev sittandes på datorn som vanligt -.- och nu springer hon runt hära o plockar undan massa grejjer, hon har hunnit med att plocka undan disken, damsugat o plockat runt hära. Kanske evve blir den nya städerskan på skolan? vem vet ;) haha ne nu ska vi inte vara såna. Ne skulle bara visa att jag lever. Så ..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0