sängen nästa!

Men tänkte först slänga in en snabb uppdatering från helgen. 

I Fredags så kunde nog inte dagen bli mer värre än vad den redan var, dagen vägrade gå som jag vela. Men mot kvällen så blev den bättre, för att jag och Daniel var med Andreas och världens bästa Caroline! Blev en massa prat och skratt! Senare skjutsade dom hem oss, så vi slog igång en film sen sov vi.

Lördagen kunde nog inte bli mer mysigare och bättre, började med att vi vaknade vid 12 tiden, så for vi till mig var där ett tag, senare promenerade vi till ica och inhandlade lite saker som fattades. För vi skulle nämligen laga Tacos hos mig, gött! Så när vi kom tillbaks så blev de käk, efter de så tog vi de lugnt ett tag och for till Daniel och där tog vi en Bastu, och det blev även en massa mys! Och avslutade kvällen med en skräckis.

Idag/igår har jag nämligen inte gjort ett piss, förutom de nödvändiga. Dusch osv. Men imorgon har man hundrafemtioelva saker att göra, suck.. Men så är de.

poasss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0