baby, you are a firework

Sitter här helt ensam i Daniels rum med Rolling in the deep spelandes på hög volym.

Har för ett tag sen fikat, duschat, på med nattikläderna, och nu sitter jag hära bara i min ensamhet medans Daniel är i Joels rum och spelar NHL. Min lilla nörd! :)

Tidigare så kom några grabbar hit (till Daniel) och kolla hockey. Nämligen Filip, Erik och Mackan, Max, Nikke. Blev alldeles för mycket skrik och prat. Dom gav mig några hjärtattacker också där i mellan när dom gjorde mål.... 

Har nu kommit på vad jag ska göra med mitt hår, äntligen säger jag bara!! Har alltid varit så jäkla feg och osäker på hur jag ska göra med mitt hår, men nu så! ojoj, vad hett de kommer att bli! ;) och hur det kommer att bli får ni veta då de är gjort, vilken händer inom kort. Gud så skönt de ska bli. Bort med fågelboet i mitt hår! Ha ha.

Jag och Daniel skulle även hinna idag med att vara med Carro och hennes gubbe, men glömde helt bort de! Fy på mig säger jag bara! Saknar denna brud något mycket. Men om du läser de här Carro så tro inte de är slutet för jag har några feta planer inför den närmaste veckan. Kommer bli grymt! ;) om du går med på det då. Men det är bäst för dig att du gör de, annars så.... Haha nemen! :)


Nått i den stilen handlar det om osv Carro! ;)


Ne nu ska jag slita gubbfan ifrån spelet och dra med han till sängen för han här nämligen laddat ner en skräckis och nu kan jag inte vänta längre! 

Natti natt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: kuken dannehelin

ligga?

2011-03-11 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0