ohh baby!

Tänkte bara vara lite mer tråkigare och berätta om min såhär jätte intressanta dag. Har hunnit med rätt mycket ändå. For med pappsen och handlade, sen tvättade jag ett berg med kläder. For senare med min moster och handlade. Så drog vi en kaffe och bulle på det. Mycket de var. Visst då?! he he! Usch känner mig som en pensionär? Kaffe?! Vad fan har hänt med mig egentligen? Ha ha! 

Juste, det är ju såhära att min jätte jätte snygga vän har börjat blogga. Nämligen Eveline! Kika på hennes blogg om ni vill Evelineee.blogg.se

Ne nu ska jag slå en pling till min veeen caroline! Sen hopp i duschen med en ursnygg pojke som har nu tjatat ett tag på det, haha!

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0