sitter hos min fina

Jepp, precis vad jag gör. Musiken är på högsta volym hära! 

Idag hann man med att gå på stan med en fin eveline, och de dög ju inte med en affär för hon, så det blev några 1000 tusen affärer för hon typ, haha! Ne men några st. Sen drog vi förbi gojjan på en Cola osv. Sen drog vi till min coola vän Jonny (evves pappa) Var där ett tag. Sen kom Ewa-marie och hämta oss (evves mamma som alla vet) så nu sitter vi hära, och har hunnit med att snacka en hel del skit och skratt!

Inväntar också på att min gubbe ska komma hem från luleå, så då blir det filmkväll som alltid näääästan annars. Ne nu tänker jag inte slösa på eran tid att låta er läsa nått sånt här värdelös inlägg.


HEEEEEEEEEJDOOOO! 
puss på pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0